Prawda/Fałsz: DOTYCZĄCE NA TEMAT SIŃCÓW:
1) Powstają, gdy krew gromadzi się pod skórą.
2) Tworzą się na skutek mocnego uderzenia.
3) Powstają, gdy spożywamy zbyt dużo tłuszczów zwierzęcych.
4) Tworzą się, gdy dochodzi do krwawienia, ale brak urazu skóry.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T22:18:36+01:00
1- prawda
2 - prawda
3 - fałsz
4 - prawda
2009-11-07T22:21:49+01:00
1) prawda
2) prawda
3) fałsz
4) prawda

pozdrawiam ; )