Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T22:06:37+01:00
A = 26m*2 + 2*14m = 80m = 8000cm - miejsce na krzesła
b = 40cm - szer. krzesła
n = 8000/40 = 200

W pierwszym rzędzie znajduje się 200 krzeseł. Mam nadzieje że dobrze to zinterpretowałem.
4 5 4
2009-11-07T22:06:55+01:00
W pierwszym rzędzie zmieści się 200 krzeseł
1 3 1
2009-11-07T22:18:57+01:00
Ob(boiska)=2*26m+2*14m=80m
80m=8000cm
8000cm:40cm=200

Odp: W pierwszym rzędzie znajduje się 200 krzeseł.
4 5 4