1)Zaznacz informacje dotyczące arytmii serca.
1) Może prowadzić do utraty przytomności.
2) Przedsionki i komory kurczą się jednocześnie.
3) Krew płynie w naczyniach krwionośnych w nieregularnym tempie.
4) Narządy otrzymują za dużo tlenu.
5) Skurcze serca zachodzą w sposób nieregularny.

2) Co to jest arytmia serca?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T22:12:29+01:00
1)Zaznacz informacje dotyczące arytmii serca.

1) Może prowadzić do utraty przytomności. TAK
2) Przedsionki i komory kurczą się jednocześnie. NIE
3) Krew płynie w naczyniach krwionośnych w nieregularnym tempie. TAK
4) Narządy otrzymują za dużo tlenu.NIE
5) Skurcze serca zachodzą w sposób nieregularny. TAK

2) Co to jest arytmia serca?

Zaburzenie rytmu pracy serca (przewodzenia impulsów elektrycznych).
2009-11-07T22:13:58+01:00
1)135
2)Najogólniej mówiąc to niemiarowa bądź przyspieszona praca serca spowodowana patologiczną nadpobudliwością mięśnia sercowego.
2009-11-07T22:25:04+01:00
1,3,5
Zad.2
Arytmia- złe odżywianie przyczynia się do tego, ze skurcze serca zachodzą w nieregularnych odstępach, za wolno lub zbyt szybko. Zdarza sie też że przedsionki i komory kurcza sie w innym tempie. Mamy wtedy doczynienia z chorobą zwaną arytmią serca.