Jak zrobic zamazane tlo zdjecia a postac lub przedmiot Zrobic bardziej wyostrzony.
albo zeby pierwszy plan byl yostrzony a reszta z tylu widoczna ale nie tak jak perwszy plan.
plisss
nie piscie mi o ostrosci bo juz wiem na czym to polegsa tylko chodz mi o programi instrukcje ;)

2

Odpowiedzi

2009-11-07T22:20:06+01:00
1. Ściągnij sobie program Gimp 2 (wpisz w google)
2. po instalacji uruchem ten program i po lewej stronie powinieneś miec okno z elementami których możesz użyc.
3. wybierz ikonę kropelki i zacznij stopniowo rozmazywac wybrane elementy.
4. zapisz zdjęcie; możesz też nie rozmazac tylko rozetrzec to jest trochę inny widok wtedy używasz ikony palca obok ikony kropelki jednak po prostu wypróbuj obydwa sposoby i wybierz który Ci bardziej pasuje

pozdr. Kokos4J
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T22:23:37+01:00
To zalezy na jakim programie bo na paincie tego przepraszam bardzo ale nie zrobisz pieknie by bylo jak bys maial/al photoshop wtedy klikasz na przyborniku na narzedzie kropelka (jak cos to moge ci wytlumaczyc gdzie ono jest) i jezdzisz myszka z wcisnietym klawiczem po powierzchni ktora ma byc nie ostra nie wiem jak toz zrobic na innych programach ;)
1 5 1