(tak jakby pytania)

Sytuacja z życia:
1. Ziarna padły na drogę, nadleciały ptaki i wydziobały je.
2. Ziarna padły na miejsce skaliste, powschodziły, słońce przypaliło i uschły.
3. Ziarna padły między ciernie, ciernie wybujały i zagłuszyły je.
4. Ziarna padły na ziemię żyzną i wydały plon.

(tak jakby odpowiedzi - tu proszę o pomoc do tego u góry po kolei)

Znacznie religijnie:
1. ...........
2. ...........
3. ...........
4. ...........

3

Odpowiedzi

2009-11-07T22:19:54+01:00
1czlowiek nie wierny
2człowiek wierny lecze nie wytrawaly
3człowiek ktorego inne osoby przekonaly
4czlowiek wierny
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T22:23:36+01:00
1, Ludzie, którzy słuchają Słowa Bozego, lecz przychodzi do nich diabeł i zabiera Słowo z ich serc
2. Ludzie, którzy przyjmują Słowo Boze z radością, lecz w chwili pokusy diabła odstępują od Ewangelii
3. Ludzie, którzy słuchają Słowa Bozego, lecz potem odchodzą będądz zagłuszeni rozkoszami świata
4. Ludzie, któzy słuchają Słowa całym sercem, zatrzymują je i wydają owoc przez wytrwałość
2 5 2
2009-11-07T22:39:02+01:00
1 wiara, która zanim zdąży wyrosnąć łatwo wykorzeniona zostaje przez trudności
2 słaba wiara, która po krótkim czasie upada pod ciężarem grzechów
3 wiara którą wykorzeniły złe przyzwyczajenia, nawyki, nałogi, grzechy, błędy
4 wiara, która wyrasta mimo trudności i daje człowiekowi życie wieczne
3 3 3