Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T22:47:24+01:00
Ceni sobie:odwagę,honor,poświęcenie,oddanie,waleczność,mężność itd (wszystko to co posiada prawdziwy ideał rycerza)

Cel: bycie wzorem dla innych rycerzy.
1 1 1
2009-11-08T00:01:57+01:00
Celem Rolanda jest zachowanie godności, chwały i dumy rycerza. Zakopując swój miecz, nie dał możliwości innym skorzystania z tego zaszczytu.


Wymyslałam tak na szybko, dlatego tak mało.

2 3 2