Odpowiedzi

2009-11-07T22:45:22+01:00
Celem oddychania jest uwolnienie energii z pokarmu zdobytego w procesie odżywiania.
2009-11-07T22:47:07+01:00
Uzyskanie energii użytecznej w aspekcie biologicznym.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T22:48:17+01:00
Energia jest uwalniana w każdej komórce organizmu podczas procesu oddychania komórkowegp, na który składa się wiele reakcji chemicznych. W oddychaniu komórkowym wszystkich organizmów energia jest uwalniana podczas rozkładu związków organicznych