Odpowiedzi

2009-11-07T23:09:57+01:00
Organizm nie produkuje potrzebnych składników do funkcjonowanie człowieka(np.hybryd)..
Tamuje się kilka składników we krwi !

Troszkę mało ale mam nadzieję,że pomogłam !
Pozdrawiam ! ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T23:14:43+01:00
Podwyższony stan krwinek białych - stan zapalny w organiźmie
Obniżenie poziomu hemoglobiny jest zwykle spowodowane niedokrwistością inaczej anemią. Za dużo jest jej przy odwodnieniu.
  • Użytkownik Zadane
2009-11-07T23:23:22+01:00
Przede wszystkim zycie byłoby nie możliwe.Choroby wywołane przez brak któregoś ze składników krwi spowodowała by anemię, niedokrwistości z niedoboru żelaza do bardzo złośliwych i niebezpiecznych białaczek oraz krzepnięciu krwi.