Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T23:25:37+01:00
Prawdopodobnie po 15 ;)
Nie mogę się skontaktować z adminami !
Pozdrawiam :)
3 3 3
2009-11-07T23:30:28+01:00
Użytkownik jest kasowany, jeśli rażąco i świadomie kilkukrotnie złamie przepisy wstawiania i odpowiadania na pytania. Przykład: nabijanie sobie punktów spamem, wstawianie bezsensownych zadań, świadome błędne odpowiadanie na pytania choć nie zna na nie odpowiedzi.
3 3 3
2009-11-08T00:00:05+01:00
Ja natomiast obstawiam na 3 ostrzeżenia. Po trzecim jest out :P