Muszę wymyślić na wf jakąś grę z taką dużą piłką (mogą być 2), a nie mam zielonego pojęcia co mogę zrobić.

Pomóżcie mi jak najprędzej, tylko nie piszcie banalnych rzeczy, np siatkówka, czy nożna. Liczę na ciekawe propozycje ;)

2

Odpowiedzi

2009-11-07T23:53:20+01:00
Można by tą grę nazwać zbijak nożny.
Piłka od piłki nożnej będzie potrzebna. to jest tak jak gra w zbijaka jedna osoba zbija reszta ucieka tylko że nie żuca się piłki ręką tylko kopie nogą np. chcę kogoś zbić to zbijam go kopiąc w niego piłką jak on dostanie to on zbija

mam nadzieję że pomogłem ;]
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T23:54:32+01:00
Połóż piłkę na środku sali(musi być naprawdę duża) i podziel grupę na 4 działki...Postaw ich po kątach.Jedna osoba musi stać w środku i pilnować piłki ale nie centralnie przy piłce !!
Jedna osoba z każdej działki wychodzi i biega przy piłce musząc ją ukraść jak najszybciej żeby być pierwszym,potem sytuacja`ja się powtarza! I wszystkie działki razem biegają.
Ta gra naprawdę działa my gramy w nią co lekcję !!
Jest świetna !

Pozdrawiam ;)