Odpowiedzi

2009-11-08T00:10:38+01:00
0,7m = 1/2 (v-vo)t
1,4=700t
t=0,002s

a = v/t
a=700/0,002
a=350 000m/s²


Pozdrawiam! :)
2 1 2
2009-11-08T00:10:58+01:00
Pocisk wylatuje z lufy z szybkością v=700m/s. Oblicz czas przelotu pocisku przez lufę oraz wartość jego przyspieszenia w lufie, wiedząc, że jej długość l=70cm. Potrzebne obliczenia:)

1/2(v-v0)*t=l
t=140cm/(70000cm/s)=0,002s
a = v/t
a=700/0,002
a=350 000m/s^2

2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T00:11:19+01:00
S = 0,7m
Δ V = 700m/s
S = 0,5 at² = 1/2 (vt)
2s = vt
t = 2s/v
t = 1,4m / 700m/s = 0,002 s

a = v/t
a = 700m/s / 0,002s = 350 000 m/s²
3 3 3