Odpowiedzi

2009-11-08T00:16:33+01:00
1,12x=16,24
x=14,5(kg) -waga netto
opakowanie = 16,24-14,5=1,74(kg)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T00:20:02+01:00
Waga brutto - 16,24
waga netto - x

112 % - 16,24 kg
100% - x
x = 100% × 16,24 ÷ 112 % = 14,5 kg

waga netto 14,5 kg
waga opakowania - 16,24 - 14,5 = 1,74 kg

Mam nadzieję, że pomogłam. Pozdrawiam :).
1 5 1
2009-11-08T00:29:07+01:00
112% - 16,24 zł
100% - x zł
x= (100*16,24) ÷112 = 14, 50 zł (waga netto)

16,24 zł - 14,50zł = 1,76 zł (waga opakowania)

Odp.: waga opakowania wynosi 1,74 zł.

1 5 1