Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T00:19:47+01:00
20zł cały bilet
20zł : 35% = 7zł
20-7=13zł - ulgowy
13zł x 28 uczniów = 364zł
Odp. Koszt dla 28 uczniów to 364zł.
1 5 1
2009-11-08T00:21:29+01:00
Dane:
Normalny-20 zł
Ulgowy-20zl-35%
Klasa-28*(20-35%)


20-100%
x-35%
20*35/(podzielić)100=2*35/10=70/10=7
Czyli 20zl-35%(7zl)=13 zl

Klasa ulgowa !
28*13zl=364zl
Odp.Bilet normalny koszuje 20 zl,ulgowy (ze zniżką 35%) 13 zl a bilety ulgowe dla klasy 28 osobowej 364 zl.

Powodzenia !!!
1 5 1
2009-11-08T00:34:42+01:00
Cena tańszego biletu
20 - 0,35*20 = 20 - 7 = 13
28*13 = 364
Odp.Bilety do teatru dla tej klasy kosztują 364 zł.
1 5 1