Odpowiedzi

2009-11-08T00:36:12+01:00
U mnie ciekawie
czuje sie jak na kawie
u mojej sasiadki
kolezanki mej matki
ona lubi kawe z cukrem
a ja wole paczki z lukrem
pani Kasia u mnie byla
lyzeczke soli pozyczyla
jak mowilam jest wspaniale
swietnie,cudnie widze swiete graale
pani Kasia znowu byla
cukru chciala-nie dostala
bede konczyc ten moj wierszyk krotki
bo jak nie skoncze to nie obejsze M jak Milosc koncowki.


Mam nadzieje ze sie podoba:P


2009-11-08T00:44:22+01:00
Na to pytanie mój przyjacielu
mogę odpowiedzieć Ci w zdaniach wielu.
Że mam od dzisiaj nową kochankę,
Że matka z ojcem zepsuli mi randkę.
Babcia znów słucha radia Maryja,
Tydzień temu oprosiła mi się świnia,
W szkole mam nową nauczycielkę,
obudziłem się w wannie(wycieli mi nerkę),
zostałem nowym gospodarzem klasy,
zza okna słyszę ulicy hałasy,
a jakby tego było mało,
w lodówce pięć piw tylko zostało.


to tak z humorem mam nadzieję że nie do klasy 1-3 podstawówki :P
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T06:28:58+01:00
Co u mnie slychac? wszystko po staremu,
wszystko mi sie uklada bez problemu.
Ide tu, ide tam,
wszedzie wszystkich znam.
Wszyscy na mnie czychaja,
bo przebywanie zemna uwielbiaja.
I jakby tego bylo za malo,
zarty, zartami jedno jest pewne,ze przyjaciol
duzo mialem, a i duzo mi pozostalo.
2 5 2