Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T01:15:39+01:00
I x+2 I =3
x+2=3 V -x-2=3
x=1 V x=-5

I x-4 I =5
x-4=5 V -x+4=5
x=9 V x=-1

I x-3 I >5
-5<x-3<5 /+3
-2<x<8

I x+2 I <2
-2<x+2<2
-4<x<0

I 2x-3 I ≥5
2x-3>=5 V -2x+3=>5
2x>=8 -2x=>2
x>=4 V x<=-2
2009-11-08T01:19:28+01:00
X +2=3 ∨ x+2=-3
x=2 x=-5


x-4=5 ∨ x-4=-5
x=9 x=-1

x-3>5 ∨ x-3<-5
x>8 x<-2


x+2<2 (ptaszek w dół) x+2>-2
x<0 x>-4



2x-3≥5 ∨ 2x-5≤-5
2x≥8/:2 2x≤0/:2
x≥4 x≤0