Odpowiedzi

2009-11-08T01:40:07+01:00
Http://www.sww.w.szu.pl/serw_tem/alianci/polacy/okupacja/okupacja11.jpg


http://img134.imageshack.us/i/71744413g.jpg/


http://www.eioba.pl/files/user2571/usa_pledge_of_allegiance.jpg


http://pu.i.wp.pl/?k=MjE5NzE1MTIsNDIxNTI3&f=salutHarcerze.jpg
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T01:47:43+01:00
Http://www.bse.state.pa.us/portal/server.pt/gateway/PTARGS_6_2_22900_2784_357156_43/http%3B/pubcontent.state.pa.us/publishedcontent/publish/cop_environment/phmc/communities/extranet/history/75thnewdeal/newdealhomeucontent/new_deal_poster_650.jpg