Odpowiedzi

2009-11-08T07:46:42+01:00
A) 4
b) 64
c) 27,5
d) 10,5
2. Pada deszcz i jest pochmurno
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T07:48:14+01:00
A 4
b 64
c 27,5
d 10,5

U mnie jest teraz pochmurno.Chyba będzie padał deszcz.

Rozdział 13 "szatan z siódmej klasy"

Po powrocie do domu, Adam ogłosił, że wieczorem wybiorą się do lasu by rozwiązać zagadkę i odszukać skarby .Wszyscy wyruszyli wraz z Adamem do lasu, przy odpowiednim drzewie chłopiec odmierzył 10 kroków na N i 11 kroków na W. W tym miejscu kazał kopać, wykopali wielką, ciężką skrzynie. Zza drzew wyłonił się wspólnik fałszywego malarza. Grożąc pistoletem zabrał skrzynie i odjechał. Po powrocie do domu Adam wytłumaczył, że w tej skrzyni było żelastwo, które wraz ze Staszkiem podłożyli zeszłej nocy. Po pewnym czasie Adam przyszedł z wiadomością, że fałszywego malarza złapała policja. Teraz Adam może przystąpić do odszyfrowania zagadki o dwóch brodach, w bawialni zobaczył portret z mężczyzną posiadającym brodę, gdy się odwrócił zobaczył lustro. Były więc dwie brody. Adam stosując się do instrukcji i patrząc w brodę, odczytał napis.Po owocnym rozmyślaniu Adam rozwiązał zagadkę, że to bocian wraca z ciepłych krajów do swojego domu. Pobiegł do gniazda znajdującego się na drzewie koło domu. Jego uwagę przykuła glina w pniu drzewa. Adaś rozłupał ją i włożył rękę w otwór, po chwili wyjął pakunek.

1 4 1
2009-11-08T07:49:38+01:00
1)
a)4
b)64
c)27,5
d)10,5
2)Jest mgła,jest -2 stopnie Celsiusza i jest piekielnie zimno i w domu jak i na dworze...;(
3)Napisze jak najpierw dasz 100 punktów...xp
1 2 1