Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T09:40:55+01:00
Drogi pamiętniku data.
Dziś jak zawsze wstałam wcześnie rano i poszłam się zwolnic z pracy , gdyż muszę sie opiekować swoim chorym męzem. Przy okazji zrobiłam zakupy i poszłam do domu . Mąż lezał w łużku podałam mu śniadanie i lekarstwa. Wyglądał bardzo marnie strasznie sie boie , że już nie wyzdrowieje. Poźniej zabarałam sie za obiad.Po obiedzie usiadłam przed oknem i rozmyslałam nad tym co bedzie ze mna gdy moj kochany maz umrze.Jestem zmęczona wiec teraz sie położe jutro napisze wiecej . Dobranoc .
10 3 10
2009-11-08T09:48:49+01:00
Jeden dzień z życia pani:

Co niedzielę, około południa wychodziła z mężem na spacer, wracała do domu późno wieczór. Obiad za pewnie jadła w mieście. Potem spacerowała z mężem i przechodziła obok ogrodu Botanicznego. Kupiła sobie dwa kufle doskonałej wody i jadła duże pierniki. Wieczorem piła gorącą herbatę i jadła szynkę z chrzanem.

Mam nadzieję że pomogłam ;)
Na lekcji to robiliśmy więc na pewno jest dobrze.
17 3 17