1.Uzupełnij określenie gęstości .
Gęstość to ____________ masy ciała i jego _________
2. Masa 5 centymetrów sześciennych wynosi 96,5 g. Ile wynosi masa złota o objetości 3 centymetry sześcienne
3. Ile razy gęstość wody jest większa od gęstości powietrza?
4.
1m³ wody ma masę ___________ kg

masa 2m³ wody wynosi _________.
Masa 3m³ wody wynosi ______________.


Masa 3

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T09:39:16+01:00
1.gęstość to STOSUNEK masy ciała i jego OBJĘTOŚCI
2. 5 cm sześciennych=96,5 g
1 cm sześcienny=96,5/5=19,3 g
3 cm sześcienne=19,3* 3=57,9 g
2 4 2
2009-11-08T09:41:39+01:00
Gęstość to iloczyn masy ciala i jego objętości.

5 cm3 - 96.5 g
3 cm3 - X


X= 3cm3 * 96.5 g
5 cm3
x= 57.9g
masa zlota wynosi 57.9 g
2 3 2