Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T09:47:10+01:00
Chlorella nie jest zaliczna do bakteri bo w przeciwieństwie do nich ma ciałko zieleni-chloroplast.Ma również jądro którego nie mają bakterie;
na zakończenie chorella to glon z rodziny zielenic a nie bakteria.
12 4 12
2009-11-08T10:47:00+01:00
Chlorella nie zalicza się do bakterii ponieważ ma chloroplast i jadro którego nie maja bakterie, maja tylko nukleoid(substancje jądrową) lecz nie posiada organelli ruchu.
20 4 20