Przekształć podane zwroty, zastępując czasowniki niedokonane dokonanymi lub odwrotnie. Wyjaśnij znaczenie zwrotów.

zrobić z igły widły -
rozwijać skrzydła -
brać coś na swoje barki -
zaprowadzić porządek -
wziąć pod uwagę -
odnieść sukces -
ponieść porażkę -
znosić zniewagi -

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T10:20:22+01:00
Zrobić z igły widły -robić z igły widły
rozwijać skrzydła -rozwinąć skrzydła
brać coś na swoje barki -wziąć
zaprowadzić porządek -zaprowadzać porządek
wziąć pod uwagę -brać pod uwagę
odnieść sukces -odnosić sukces
ponieść porażkę -ponosić porażkę
znosić zniewagi - znieść zniewagi
1 5 1
2009-11-08T10:24:29+01:00
Zrobić z igły widły-robić z igły widły
rozwijać skrzydła-rozwinąć skrzydła
brać coś na swoje barki-wziąć coś na swoje barki
zaprowadzić porządek-zaprowadzać porządek
wziąć pod uwagę-brać pod uwagę
odnieść sukces-odnosić sukces
ponieść porażkę-ponosić porażkę
znosić zniewagi-znieść zniewagi
1 5 1