Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T10:41:39+01:00
V=a×b×c
a=20cm
b=3dm=30cm
c=0,6m=60cm
V=20×30×60=36000cm³=36dm³
Pc=2(ab+bc+ac)
P=2(20×30+30×60+20×60)=2(600+1800+1200)=7200cm²=72dm²
3 4 3
2009-11-08T13:17:09+01:00
V= a*b*H
Pc= 2ab+2bH+2aH

a=20 cm
b=3dm=30 cm
H=0,6 m= 60cm

V= 20 cm*30cm*60cm=36000cm3
Pc=2*20cm*30cm+2*30cm*60cm+2*20cm*60cm= 1200cm+3600cm+2400cm=7200 cm2

Pole całkowite wynosi 7200 cm2, a objetość 36000cm3
7 4 7