Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T09:59:47+01:00
Wady:
-pozostawienie ojczyzny
-trzeba znać język
- praca bez umowy najczęściej i nie odprowadzany podatek
- pozostawienie rodziny
- koszt wyjazdu

Zalety
- możliwość zwiedzania
- zarobienia dużej ilości pieniędzy
- nauczenie sie języka
- poznanie nowych ludzi
- poznanie kultury
9 3 9
2009-11-08T10:03:06+01:00
Zalety
-Możliwość zarobienia większych pieniędzy
-Możliwość poznania przyjaciół
-Szybsze znalezienie pracy
-Większe wygody w życiu
-zwiedzanie zabytków
Wady:
-Smutek za ojczyzną
-Zostawienie rodziny i przyjaciół
-ciągła chęć odwiedzenia ojczyzny
- Nie można zrobić kariery w Polsce
-Polsce nie można znaleźć osób do pracy
2 4 2
2009-11-08T11:02:44+01:00
A)
-daleko od rodziny
-przebywanie w opcym kraju
-nie znanie jezyka
-czlowiek czuje sie nie swojo
-inna kultura

b)
-wieksze pieniadze
-poznanie nowej kutury
-nauka nowego jezyka
-nowe znajomosci
-zwiedzanie czegos nowego
2 4 2