Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T10:08:34+01:00
9:10=9/10
16:8=16/8=2
6:9=6/9=2/3
7:14=7/14=1/2
11:99=11/99=1/9
12:18=12/18=2/3
15:30=15/30=1/2
30:10=30/10=3
88:11=88/11=8
2009-11-08T10:10:26+01:00
9:10= dziewięć dziesiątych = 1 i jedna dziesiąta
16:8=szesnascie ósmych. = 2
6:9 = sześć dziewiątych
7:14= siedem czternastych = jedna druga
11:99= jedenaście dziewiędziesiątych dziewiątych
12:18 = dwanaście osiemnastych
15:30 = dwanascie trzydziestych
30:10 = trzydzieści dziesiątych = 3
88:11 = osiemdziesiąt osiem jedenastych = 8
2009-11-08T10:48:24+01:00
A)9:10=9/10
b)16:8=16/8= 2/1
c)6:9=6/9=2/3
d)7:14=7/14=1/2
e)11:99=11/99=1/9
f)12:18=12/18=2/3
g)15:30=15/30=1/2
h)30:10=30/10=3/1
i)88:11=88/11=8/1