1.Masz gg?
2.Masz komórkę?
3.Masz rower?
4.Masz bloga?Podaj nazwę?
5.Masz własną stronę?Podaj nazwę?
6.Masz samochód?
7.Masz laptopa czy komputer?
8.Jak byś nazwał/a swój blog?
9.Lubisz horrory?
10.Lubisz komedie?
11.Lubisz przygody?
12.Znasz kogoś z zagranicy,który nie mówi po Polsku?
13.Wolisz...?
a)przyjaźń
b)sławę
c)miłość
d)pieniądze
e)coś innego( podaj )
14.Kochasz muzykę czy sławę?
a)muzyka
b)sława
15.Podoba ci się...? (imię)

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-08T10:09:58+01:00
1 mam
2 tak
3 mam
4 nie
5 nie mam
6 ja? nie ale moi rodzice tak x DD
7 to i to ;d
8 nie myślałam nad tym :D
9 lubie
10 lubięę ;d
11 pewnie
12 znam :)
13 c
14 a
15 hmm Kamil i Grzesiek ;DD
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T10:10:01+01:00
1.Masz gg? Tak
2.Masz komórkę? Tak
3.Masz rower? Tak
4.Masz bloga?Podaj nazwę? Nie posiadam
5.Masz własną stronę?Podaj nazwę? Nie posiadam.
6.Masz samochód? Tak
7.Masz laptopa czy komputer? laptopa
8.Jak byś nazwał/a swój blog? hm...
9.Lubisz horrory?Uwielbiam
10.Lubisz komedie?Kocham
11.Lubisz przygody?B.lubię;)
12.Znasz kogoś z zagranicy,który nie mówi po Polsku?Tak;)
13.Wolisz...?
Miłość i Przyjaźń.
14.Kochasz muzykę czy sławę?
muzykę ;)
15.Podoba ci się...? :D
1 5 1
2009-11-08T10:18:08+01:00
1. Nie.
2. Nie.
3. Nie.
4. Nie.
5. Nie.
6. Nie.
7. Kompa ;]
8. Abrakadabra xD
9. Ta.
10. Ta.
11. Ta.
12. Ta, mam dwóch kolegów z Austrii ;].
13. Kocham Boga.. :P
14. Muzykę
15. Natalia
1 5 1