Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T10:14:42+01:00
1.Muzyka rządzi mną,
ja bardzo wierzę w nią.
(Nadaje życiu sens,
po prostu tak już jest)
Melodia piękno swe
ukazać ludziom chce.
(Miłością darzy nas
umila zawsze czas)
Daj z siebie to co dobre
daj z siebie to dobre,
muzyka odwdzięczy się
Nie karz melodii tej uciszać swych dźwięków
zostaw swobodę jej, ma tak dużo wdzięku.
Nie karz melodii tej uciszać swych dźwięków
zostaw swobodę jej, ma tak dużo wdzięku.
Ona lekiem jest na złamane serce,
więc bardzo pokochaj ja no i nic więcej.
W niej oparcie masz na całe swe życie.
Wiedz, że odwdzięczy ci się.

2.Kiedy zapłaczesz znów,
modlitwę piękną zmów.
(Możesz wyśpiewać też,
pamiętaj rób jak chcesz)
Poczuj jak chroni cię,
tak tobą troszczy się.
(Radość to ważna rzecz,
bądź już szczęśliwy lecz)
Daj z siebie to co dobre
daj z siebie to dobre,
muzyka odwdzięczy się.
Nie karz melodii tej uciszać swych dźwięków
zostaw swobodę jej, ma tak dużo wdzięku.
Nie karz melodii tej uciszać swych dźwięków
zostaw swobodę jej, ma tak dużo wdzięku.
Ona lekiem jest na złamane serce,
więc bardzo pokochaj ja no i nic więcej.
W niej oparcie masz na całe swe życie.
Wiedz, że odwdzięczy ci się.:)
8 4 8
2009-11-08T10:30:18+01:00

Wyobrażam sobie nas
Na wymyślonej łące
Deszczów spadł
A Ty cała w kroplach tęczą śnisz
I motyle wokół tańczą
Jak byś była ich wybranką
I nikogo nie ma zniknoł czas
Twoje włosy ciąż rozwiewa wiatr

ref:
Tylko Ty i Ja
Tylko My i nasza miość
Tylko Ty
Jak by wcześniej nic nie było

A moze prawdę mówił ktoś
ze mamy raj na ziemi
Przeciez noc to cód nie poznana rzeka słów
A czyż słonce nie ma wdzięku
Kiedy rusza pomaleńku
Wszystko jest tak blisko
Tuż o krok
Nie potrzebne nam rózowe szkło


ref:
Tylko Ty i Ja
Tylko My i nasza miość
Tylko Ty
Jak by wcześniej nic nie było
Tylko Ty i Ja
I miłość
4 3 4