Odpowiedzi

2009-11-08T10:45:27+01:00
Wrocław 632 162
Legnica 104 489
Jelenia Góra 85 378
Wałbrzych 122 411
Zielona Góra 117 557
Nowa Sól 40 155
Głogów 68 016
Świdnica 59 863
Lubin 75 225
Bolesławiec 40 258

tyle znalazłam.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T11:18:10+01:00
Wrocław - 632 162
Wałbrzych - 122 411
Legnica - 104 489
Jelenia Góra - 85 378
Lubin - 75 225
Głogów - 68 016
Świdnica - 59 783
Bolesławiec - 40 249
Oleśnica - 36 947
Dzierżoniów - 34 263
Zgorzelec - 32 177
Bielawa - 31 023
Oława - 30 846
Kłodzko - 28 032
Jawor - 24 070