Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T10:54:21+01:00
"Dotarł do wyspy Kirki. Piękna bogini przemieniła dwudziestu wo-
jowników w świnie. Odyseusz postanowił ich ocalić. Rzucił się z mieczem na boginię, która uznala sie za pokonaną. Na jej wyspie bawiono się przez rok. By móc wyjechać,
Odyseusz z towarzyszami zszedł do podziemi, rozmawiał z duszami zmarłych, dowiedział się wiele o swej przyszłości. W końcu odpłynął."
Pewnie potem wziął ich ze sobą.
1 5 1
2009-11-08T10:58:26+01:00
Bóg Hermes podarował odyseuszowi czarodziejski ziele odczyniające uroki. Wtedy poszedł i ich odczarował. Musiał przy tym uważaćby nie został dotknięty czarodzijska różdżka