Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-08T10:48:07+01:00
Obydwa sformułowania bardzo się ze sobą wiążą, szczególnie pod względem zła. Chodzi w nich o to, że czyniąc rzeczy niedozwolone, niszczymy samych siebie i wtedy 'Trafiamy do hadesu' lub 'Piekło to inni'. Można łatwo to rozszyfrować, ale trzeba wiedzieć, że Hades to bóg zaświatów i świata umarłych. To prawie to samo co piekło.
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T10:48:30+01:00
Pierwsze wg mnie to że każdy może zrobić z twojego życia piekło np. dzięki tej osobie mogą się odwrócić twoi przyjaciele.
po drugie sam sobie możesz zrobić piekło z życia
3 1 3
2009-11-08T10:50:55+01:00
Piekło to inni -czuli że każdy chciałby być lepszy od innych
w sobie masz swój hades-czyli że sam jesteś swoim wrogiem
4 4 4