Odpowiedzi

2009-11-08T10:52:31+01:00
2440*78%=2440*0,78=1903,2
obnizka wynosila 22%*2440=0,22*2440=536,8 lub 2440-1903,2=536,8
Odp.Zapłacili 1903,2 zł. Obnizka wyniosła 536,8 zl.
2009-11-08T10:54:24+01:00
2440*0.22=536.8 tyle wynosila obnizka
2440-536.8=1903.2 tyle zaplacili
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T11:47:00+01:00
2440-22%=1903,2zł
22%x2440=536,80zł
odp. Zapłacili 1903,20zł, a zniżka wyniosła 536,80zł.