Odpowiedzi

2009-11-08T11:41:31+01:00
1.Rudy kot miał z rudą kotką czarne kocie
Aa i aa
2.z czarną rudę
Aa i aa
3.a z kolejna czarną czarne kocie
Aa i AA
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T12:30:32+01:00
1.Rudy kot miał z rudą kotką czarne kocie
P=Aa x Aa
F1= aa

2.z czarną rudę
P=Aa x aa
F1=Aa

3.a z kolejna czarną czarne kocie
P=Aa x aa
F1= aa

A-allel warunkujący rudą barwę (dominujący)
a- allel warunkujący czarną barwę (recesywny)
1 5 1