Odpowiedzi

2009-11-08T10:54:00+01:00
Korzyści jazdy rowerem:
-aktywność, sport.
-nie zanieczyszczamy środowiska.

Jak jeździmy samochodem, zanieczyszczamy środowisko.
Jeden plus, to to że jest się w szybszym tempie w określonym miejscu.
1 5 1
2009-11-08T10:54:19+01:00
1 mniej zanieczyszczen
2. wiecej ruchu
3 rowerem jezdzi sie dla zdrowia
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T10:55:00+01:00
- spalanie zbędnych kalorii
- do jazdy rowerem nie potrzebujemy paliwa
- do srodowiska nie dostaja sie zbędne zanieczyszczenia
- ruch na świerzym powietrzu dobrze oddziaływuje na nasz organizm
1 5 1