Odpowiedzi

2009-11-08T10:57:01+01:00
A Pp=a*b= 4*9=36 Pk=a*a a= pier. z 36 = 6
b Pp = 6*24= 144 pk = pier. z 144 = 12
c pp=25*9= 225 pk= pier. z 225 = 15
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T10:58:28+01:00
A) 4cm i 9cm = 4*9=36cm² kwadrat=36
P=a²
a²=36/√
a=6cm

b)6cm i 24cm = 6 * 24 = 144cm² kwadrat = 144
a²=144/√
a=12cm

c) 25cm i 9cm = 25 * 9 = 225cm² kwadrat = 225
a²=225/√
a=15cm
2009-11-08T11:11:13+01:00
Pole prostokąta = pole kwadratu

a) pole 36cm2
bok kwadratu 6cm
b) pole 144 cm2
bok kwadratu 12cm
c) pole 225 cm2
bok kwadratu 15 cm