Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T10:56:50+01:00
1. Francisco Goya
- portret rodzinny Karola IV
- rozstrzelanie powstańców madryckich
- cykl grafik "Kaprysy"

2. Eugene Delacroix
- kobiety algierskie
- wolność wiodąca lud na barykady
1 2 1
2009-11-08T10:58:38+01:00
Bambini che giocano
H.Dillens

Cascate In Montagna
A.Regier

Dama w liliowej sukni
Władysław Czachórski

Gioie Materne
Niccolo Cannicci

Here's Some For You
Emile Munier

Meditazione
Marcus Stone
3 1 3