Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-08T11:16:20+01:00
Wyjątki ;

pszczelarz pszczoła Pszczyna bukszpan kształt wszystko wszyscy kszyk ( ptak ) pszenica

chyba to wszystko :)
14 4 14
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T11:24:10+01:00
Połączenie liter sz po spółgłoskach piszemy wyjątkowo:
– w wyrazach:pszczoła, pszenica, Pszczyna, Pszonka, Pszoniak, pszonak,pszono;
– w formach stopnia wyższego i najwyższego przymiotników utworzonych za pomocą przyrostka -szy i –ejszy: młodszy, zdrowszy, szybszy, najlepszy, najkrótszy, najładniejszy.”
9 4 9
2009-11-08T11:36:33+01:00
Ksztalt
pszenica
pszczola
pszenica,pszczoła,powszechni,powszechy
wszyscy,wszystko,wszedzie,wszechswiat
zawsze
kształt