Odpowiedzi

2009-11-08T11:23:52+01:00
Pole =27,5*37,5=1031.25
Obwód =(27,5 *2)+(37,5*2)=55+75=130
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T11:41:17+01:00
A)
Obwód:
27,5 x 2 + 37,5 x 2 = 130 cm

Pole:
27,5x37,5=1031,25 cm²

b)
w skali 1:5
27,5:5=5,5
37,5:5=7,5

obwód;
5,5x2 + 7,5x2=37
czyli obwód wynosi 37 cm, różnica pomiędzy wymiarami w skali 1:1 a 1:5 równa się 130cm-37cm=93cm

pole;
5,5x7,5=41,25cm²

czyli pole w skali 1:5 wynosi 41,25cm², różnica pomiędzy wymiarami w skali 1:1 ,a 1:5 równa się 965,25cm²

mam nadzieje że będzie dobrze ! :)
1 5 1