Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T11:25:43+01:00
Zmiana czasu (wprowadzenie czasu letniego) ma na celu efektywniejsze wykorzystanie światła dziennego a co za tym idzie oszczędność energii. Prekursorami wprowadzenia czasu letniego byli Niemcy już w 1916 roku. W polsce wskazówki zegarów przesuwaliśmy w okresie międzywojennym, później w latach 1957-64, a następnie od 1977 roku.
2009-11-08T11:37:31+01:00
Na przesuwaniu czasu zaoszczędzamy energie.
2009-11-08T12:11:50+01:00