Odpowiedzi

2009-11-08T11:29:10+01:00
X- filmy zagraniczne
x-40% filmy polskie
100%- wszystkie filmy
x+x-40%=100%

2x=100%+40%
2x=140%
x=70%- filmy zagraniczne

x-40%=70%-40%=30%

Odp. Filmy polskie stanowiły 30% repertuatru tego kina
2009-11-08T11:35:28+01:00
X- filmy zagraniczne
x-40% filmy polskie
100%- wszystkie filmy
x+x-40%=100%

2x=100%+40%
2x=140%
x=70%- filmy zagraniczne

x-40%=70%-40%=30%

Odp. Filmy polskie stanowiły 30% repertuatrów w tym kinie
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T12:53:47+01:00
100% - 40% = 60%
60% / 2 = 30%
30% = 40% = 70%
Zagraniczne filmy - 70%
Polskie filmy - 30%