Odpowiedzi

2009-11-08T11:37:15+01:00
80 g - 100%
x g - 3 %

x = 3*80/100 = 2,4 g

Odp. Należy rozpuścić 2,4 gramy etanolu.
21 3 21
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T11:41:17+01:00
Dane: Szukane:
mrr=80g ms
Cp=3%

Wzór: Cp= ms:mrr * 100% |*mrr
cp*mrr=ms*100%|:100%
ms=(cp*mrr) :100%


rozwiązanie:
ms=(3%*80g):100%
ms=240:100
ms=2,4

Odp:. Należy rozpuścić 2,4 grama jodu.
25 4 25
2009-11-08T12:43:45+01:00