Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T11:33:44+01:00
100%-65%=35%- Osoby piszące egzamin przez 90 min.
35%-91
100%-x
x=(100%*91)/35%= 9100/35=260

Odp. Egzamin pisało 260 osób.
17 4 17
2009-11-08T12:20:34+01:00
91 osób to 35% zdających
91:35x100=260
spr. 260x35%=91
Do egzaminu przystąpiło 260 osób.
12 3 12
2009-11-08T13:01:57+01:00
100%-65%=35%-Osoby piszące 90 min.

100%-x

x=(100%*91)/35%= 9100/35=260

Odp.: Do tego egzaminu przystąpiło 260 osób.
3 5 3