Odpowiedzi

2009-11-08T11:36:49+01:00
Wykorzystywana do podstawowych procesów metabolicznych (trawienie pokarmu)i budowy własnych struktur organizmów, ale część tracona jest bezpowrotnie w postaci ciepła(aby utrzymac cieplo ciala).
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T12:07:48+01:00
Wykorzystywana do podstawowych procesów metabolicznych (trawienie pokarmu)i budowy własnych struktur organizmów, ale część tracona jest bezpowrotnie w postaci ciepła(aby utrzymac cieplo ciala).