Odpowiedzi

2009-11-08T11:36:26+01:00
Śniadanie-Płatki z mlekiem
Obiad-Zupa ogórkowa
Kolacja-Kanapki z natką lub szczypiorkiem
3 3 3
2009-11-08T11:40:15+01:00
Śniadanie-Kromka z masłem szynką i ogórkiem , herbata
Obiad-Zupa warzywna , Ziemniaki kotlet i surówka
Podwieczorek-Jakieś słodycze
Kolacja-Płatki z mlekiem
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T11:52:21+01:00
Sniadanie :

Chleb z szynka
Goraca cherbata
multiwitaminy

Drugie sniadanie :

Mandarynka lub jabułko

Obiad :

Ziemniaki
Mieso
Suruwka z marchewki oraz z jabłek

Kolacja :
Kaszka manna
Picie
10 2 10