Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-08T11:56:29+01:00
Chiny Zachodnie - przewaga wyżyn i gór , lodowce , duża powierzchnia nieużytków , niewielkie zaludnienie , pasterstwo koczownicze , słabo rozwinięty przemysł
rolnictwo - wystepuje uprawa bawełny, pszenicy
surowce mineralne - ropa naftowa
polpustynie, pustynie, roslinnosc wysokogorska i skal, niewiele lak, pastwisk i lasow, praktycznie brak gruntow ornych
2009-11-08T12:16:05+01:00