Odpowiedzi

2009-11-08T11:38:48+01:00
90% -> 1440zł
100% -> x
x= 100% * 1440/90=1600
1600-1440=160zł
odp. Zaoszczędzili 160zł.
29 3 29
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T11:40:17+01:00
100% - x
90% - 1440

100%*1440=90%*x
1440=0,9x
0,9x=1440/0,9
x = 1600

1600-1440=160
odp. Państwo Lenarowie zaoszczędzili 160 zł.
61 4 61
2009-11-08T11:40:33+01:00
100%- cena początkowa
100%-10%-cena po obniżce
90%-1440
100%-x

x=(100%*1440)/90%=1600

1600-1440=160

Odp. Państwo Lenarowie zaoszczędzili 160 zł
23 4 23