Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T11:39:33+01:00
Uważała że posłuszeństwo prawom boskim jest najważniejszym obowiązkiem
uważała że prawa boskie niepisane są wyższe niż prawo stanowione przez człowieka bo są niepisane
uważała że prawo ziemsie pisane nie można naruszać odwiedznych praw religijnych
uważała żę obowiązkiem krewnych jest pochowanie zmarłego aby po śmierci mógł zaznać spokój
sumienie nie pozoliłoby jej żyć ze świadomością ze nie pochowała brata
uważała że to nie Kreon miał oceniać postępowanie zmarłego a bogowie
kieruje się miłością : "przyszłam wpołkować a nie współnienawidzić"
chce się zmierzyć z losem przerwać pasmo tragedii
1 5 1
2009-11-08T11:42:58+01:00
1.Pochowała brata
2.Chciała być wierna swojej wierze
3.Nie chciała łamać praw boskich które są ponadczasowe
4.Kierowała się miłością
5.Nikt nie zasłużył na takie okrutne pozostawienie na pożarcie po śmierci
6.Polinik nie był zdrajcą, to Eteokles nim był.
7.Nie wyrzadzila nikomu zadnej krzywdy
8.Jej racje byly sluszne i sprawiedliwe
9.To Kreon łamał prawo skazujac swojego siostrzenca na taka smierc
10.Nie tylko ona uwazala ze zrobila dobrze.
1 3 1