Czy zgadzasz się z opinią Leszka Kołakowskiego: ,,Potencjał(możliwość) nietolerancji jest w każdym z nas bo trzeba narzucania innym własnego obrazu świata jest na ogół silna''. Uzasadnij swoją odp. Proszę nie zadługo nie za krótko ! Ale ładnie :))

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T11:43:09+01:00
A więc tak Blondita!

Nie można nikomu nic wmówić,nie można się narzucać,nie można nawet namawiać,więc każdy ma własny wybór.
Ale jeżeli ktoś już próbuję Cię namówić walczysz ze swoją silną wolą!Każdy z nas jest inny ale każdy z nas posiada nietolerancje,bo każdy nie jest idealny,każdemu coś nie pasuje,oś przeszkadza.
Dlatego najlepiej kiedy ludzie zajęliby się własnymi sprawami i dali sobie spokój z błahostkami,po prostu żyć swoim życiem !
Tak samo jest z obrazem świata,czyli jego rozumieniem i poglądami na niego,każdy inaczej patrzy na świat,religie,kulturę.

Myślę,że pomogę!
Pozdrawiam ! ;)
1 5 1
  • MTV
  • Początkujący
2009-11-08T11:58:45+01:00