Pomóżcie mam problem z tym zadaniem :/

Write a conversation in your notebook.

A: Offer a friend something to drink.
B: Accept and ask what there is.
A: Give three choices
B: Sah what you'd like.
A: Offer something to eat.
B: Accept and ask what there is.
A: Give two choices.
B: Say what you'd like.
A: Offer some ice cream.
B: Ask what sorf your friend has got.
A: Say which flavour you've got.
B: Accept

przykład:
A: Would you like something to drink?
B: Yes, please ...

Wiem tylko, że te A: i B: to to o co mamy zapytać itd. Jakby mówią co mamy zrobić.

Z góru dzięki za odpowiedź ;)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T11:49:25+01:00
;Oferować coś przyjacielowi do napoju.
B: akceptować i pytać co tam jest.
: Dawać trzem wyborom
B: Sah co lubiłbyś.
: Oferować coś do jedzenia.
B: akceptować i pytać co tam jest.
: Udzielać dwóch wyborów.
B: mówić co lubiłbyś.
: Oferować jakieś lód.
B: pytać co sorf twój przyjaciel ma.
: Mówić który smak dostałeś.
B: akceptować
1 1 1
2009-11-08T11:57:00+01:00
A: Propozycja przyjaciel coś pić. B: Przyjmują i pytają co tam jest. a: Dają trzy wybory B: *Sah* co miał lubićA: Proponują czemuś jeść. *B*: Przyjmują i pytają jaki tam jest. : Dają dwa wybory. *B*: Mówią co wy miał lubić podobnie do tego; : Proponują niektóre lód . *B*: Pytają jaki *sorf* wasz przyjaciel otrzymał : Mówią który...
2009-11-08T12:10:46+01:00
Would you like sth to drink?
Yes, what can I choose?
Water, Coce or jucie
Sah what do you want? / Sah what would you like?
Would you like sth to eat?
Yes, please What can i choose?
I'd like salad
Would you like ice cream?