Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T11:53:51+01:00
Liczba dzieci w %= 100%-(28%+44%)=100%-72%= 28%

28%- 42
100%-x
x=(42*100%)/28%=150

Odp. W domu wczasowym swoje wakacje spędziło 150 wczasowiczów.
1 5 1
2009-11-08T11:57:20+01:00
X-ilość wczasowiczów
mężczyzni-28%×x
kobiety-44%×X
dzieci-42-28% z
42=6,28×x
x=42:0,28
x=4200:28
x=150
Odp:W domu wczasowym bursztyn spędzało wakacje 150 osób.
1 4 1
2009-11-08T12:03:08+01:00
42- ilość dzieci (28% ilość dzieci)
28% - ilość mężczyzn
44%- ilość kobiet
x - ilość wszystkich

100% - (28%+44%) = 100% - 72% = 28%

100% ----- x
28% ----- 42

x= 100% * 42 / 28 =150
150 - ilość wszystkich osób

150* 0.28 = 42
150* 0.44 = 66



bardzo proszę i pozdrawiam

W domu wczasowym bursztyn spędzało wakacje 150 osób.
ilość mężczyzn - 42 osoby
ilość kobiet - 66 osob
ilość dzieci - 42 osoby
1 5 1