Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T12:34:17+01:00
Z punktu widzenia 1 z kobiet
Kiedy weszłyśmy do pałacu król rozkazał opowiedzieć nam naszą historię.Opowiedziałam mu ją.Król rozkazał przeciąć dziecko na pół a ja zaczełam płakać i krzyczeć by tego nie robił.Salomon powiedział do podwładnego by oddać dziecko mnie ponieważ ja byłam jego prawowita matką i nigdy nie pozwoliłabym zabić swojego dziecka.
4 4 4
2009-11-08T17:10:09+01:00