Odpowiedzi

2009-11-08T12:36:45+01:00
Y=-x-4
punkt przecięcia z osią x
y=0 -x-4=0 x=-4
punkt przecięcia z osią y
x=0 y=-4
otrzymana figura jest trojkątem prostokątnym r~ównobocznym
P=1/2*a*h
P=1/2*4*4=8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T12:56:20+01:00
Y=-x-4
wyznaczam punkty przecieca z osimi X i Y

punkt przecięcia z osią y
x=0
f(0)=-4
y=-4
punkt przecięcia z osią x
y=0
0=-x-4
x=-4
mamy trojkąt prostokątny
a=4
b=4

P=1/2*a*b
P=1/2*4*4=8[j²]